Animal print outfit post - Minnie Art
Tumblr Mouse Cursors
c-l-i-m-b-C2A0e-v-e-r-y-C2A0m-o-u-n-t-a-i-n.jpg>
FASHION (50) PHOTOGRAPHY (14) HAIR (9) HAUL (9) JEWELRY (8) COSMETICS (5) MOVIES (5) WISHLIST (5) MAKEUP (2) OTHER (2) OUTFITS (2) accessories (2) DESIGN (1) SERIES (1) TRAVELS (1) education (1)

Thursday, February 7, 2019

Animal print outfit post

ENG: Hello my friends.Welcome to my blog!
For a long time, I'm thinking to start to write an outfit post, but I never start to write. Finally here is my first outfit post. This is a winter outfit, but in my city today was spring time and I did not dress up too much. 
As you now animal print is the hit this season, and that's why I added the details of this print. I don't like all kinds of animal print, I always wearing snake print and that is my favorite kind of animal print. I dressed a simple beige shirt which is not narrow and it is very comfortable. I wrapped up the wide trousers of snake's print below. These trousers are the most comfortable pants I have in the wardrobe, so I love them especially. I put a belt bag pouch over my pants the same snake print. The bag like this is the must-have bag in this season. Over it all, I dress the baby pink coat and I put my favorite white sneakers. For the shoes, I prefer to wear sneakers, they are the most comfortable.
I hope you like the posts like this, I promise I will write more posts like this soon. 


SRB: Pozdrav svima, Dobrodošli na moj blog!
Već dugo razmišljam da počnem da pišem outfit postove ali nikako da počnem sa tim. Konačno je na red došao moj prvi outfit post. U pitanju je zimski outfit, ali pošto je u mom gradu danas bilo pravo proleće nisam se previše obukla. 
Kao što i sami znate animal print je hit ove sezone, zato sam i dodala detalje sa ovim printom u moj outfit. Ne volim sve vrste animal printa, obično kada ga nosim nosim zmijski print i to je ujedno i moja omiljena vsta animal printa. Obukla sam jednostavnu bež majicu koja je malo šira i veoma je udobna. Dole sam uklopila zvonaste pantalone zmijskog printa. Ove pantalone su najudobnije pantalone koje imam u svom garderoberu, kao da sam navukla trenerku na sebe i zato ih posebno volim. Preko pantalona sam obukla kaiš torbicu isto zmijskog printa. Torbica kao ova je must have torbica ove sezone. Preko svega toga sam obukla baby rozi kaput i obula moje omiljene bele patike. Što se tiče obuće najviše volim da nosim patike, one su mi najudobnije a i najbolje se osećam u njima posebno kada duže pešačim. Nadam se da vam se dopadaju ovakvi postovi, obećavam da ću ubuduće pisati više ovakvih postova.








Majica/T-shirt:   Stradivarius
Pantalone/Pants:    Bershka
Torba/Bag:   Stradivarius
Patike/Sneakers:   Nike
Kaput/Coat:   Only
Sunglasses:   Pull and Bear

Instagram: @minniearts.blog
Pinterest: @minniearts
E-mail: minnieartblog@gmail.com

Thank you, see you in the next post!
Hvala, vidimo se u sledećem postu!
Minnie Art

59 comments:

  1. Love love this look ♥
    you look awesome with the prints!


    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan outfit. Iskreno, ja ne volim animal print, ali tebi stoji zaista fenomenalno ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  3. Ja inace nemam nekih komada odjece sa zivotinjskim printovima, ali kad bih kupovala isto bih najprije birala zmijski. Lijepa kombinacija :)

    ReplyDelete
  4. A very nice and stylish look, dear! Love your bag!

    ReplyDelete
  5. This is such a beautiful outfit! Those pants are EVERYTHING. So stylish!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You are looking really cool and prerty, I like that outfit :)

    ReplyDelete
  7. I like your way of dressing! Look good!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Thank you dear! :)
      I wish you a great weekend also!

      Delete
  9. Meni se mnooogo dopada ovaj outfit, obožavam interesantne odevne komade kao što su tvoje pantalone. Divno si ih uklopila sa svime, a torbica je još simpatičnija! Dantastično izgledaš, naravno. :) ♥ ♥
    topli pozdravi!


    novi post
    https://knjizevnizaljubljenik.blogspot.com/2019/02/7-carigradska-prorocica.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim rečima, drago mi je da ti se dopada. :)
      I ja obožavam neobične detalje, posebno ove pantalone. :)
      Pozdrav!

      Delete
  10. Baš mi se dopada outfit iako nije u mom stilu, sve si savršeno ukombinovala. Fotke su zaista divne, a ti si draga prelepa! Sve pohvale! Treba češće da pišeš ovakve postove. ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga, definitivno ću pisati češće ovakve postove! :)
      Pozdrav! :*

      Delete
  11. I am absolutely in love with this entire look! I love how you styled the entire snake skin prints. XO, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much, I'm glad to hear that! :)
      Regards!

      Delete
  12. Replies
    1. Hvala. Kaput je odličan, imam ga već par godina! :)
      Pozdrav!

      Delete
  13. Prelepa kombinacija :) divno ti stoji <3

    ReplyDelete
  14. Autfit sam vidjela na tvom instagramu i zaista mi se dopao. Mislim da bi definitivno trebala da pišeš što više ovakvih postova, jer zaista imaš stila. Odličan post.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Anđela. Definitivno ću pisati više ovakvih postova, trebalo mi je samo vremena da počnem sa njima! :)
      Pozdrav!

      Delete
  15. Super su ove pantalone, stoje ti odlično, a i ostatak kombinacije je odličan.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Baaaas mi se svidja outfit!!! 😃😆😉

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja bih jedino drugu torbicu uzela, nekako mi je ovo previše. Ali ostatak mi je top, hlače ti posebno dobro stoje :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lucija, slažem se da bi bolje išla ovakva jednobojna torbica ali sam ovu u tom trenutku imala. :)
      Pozdrav!

      Delete
  18. Iskreno, dugo nisam vidjela ljepši outfit i sa dobrim fotografijama. Moram priznati da nikada nisam voljela životinjske printove, no što je to više u modi, meni se više dopada, sviđa mi se kako si to sve iskombinovala sa patikama i baby rozom majicom i džemperićem, jaknicom ili šta je to već, ma super

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga. Što se tiče animal printa ista stvar, ranije ga baš nisam volela sad sve što je više modi to mi se više dopada ali ne svi printovi, uglavnom samo zmijski i imam. 🙂
      Pozdrav!

      Delete
  19. It was wondering if I could use this write-up on my other website, I will link it back to your website though.Great Thanks. הדפסת חולצות תל אביב

    ReplyDelete
  20. It was wondering if I could use this write-up on my other website, I will link it back to your website though.Great Thanks. הדפסה על חולצות בראשון לציון

    ReplyDelete